Linie Emirates odnowiły poczekalnię dla klasy biznes na lotnisku w Dubaju za 11 mln dolarów

150x110

Bogatsza oferta w poczekalni z udziałem ekskluzywnych partnerów: Moët & Chandon, wody Voss i Costa Coffee

Wtorek, 25 października 2016 r. – Dubaj, ZEA – Linie Emirates zakończyły gruntowny remont poczekalni dla pasażerów klasy biznes w hali przylotów B na lotnisku w Dubaju (DXB). Warte 11 mln dolarów prace renowacyjne trwały dwa lata i były prowadzone w ramach inwestycji przewoźnika w celu udoskonalenia produktów, a tym samym zwiększenia wygody podróży.

Na pasażerów premium czeka teraz rozszerzona oferta w lotniskowej poczekalni klasy biznes Emirates, podzielonej na trzy nowe strefy usługowe. W swojej najnowszej propozycji gastronomicznej przewoźnik uwzględnił zróżnicowane gusty swoich klientów, tworząc strefę kawy we współpracy z Costa Coffee, strefę zdrowia z wodą Voss, w której znalazły się zdrowe przekąski, a także ekskluzywną strefę szampana Moët & Chandon.

Nowa oferta uzupełnia siedem pozostałych obszarów na terenie poczekalni, w których można spróbować wykwintnych dań serwowanych przez pracujących na miejscu szefów kuchni oraz skorzystać z bezpłatnego baru, oferującego najlepsze wina, napoje wysokoprocentowe i szampana.

Wszystkie dania i napoje serwowane na terenie poczekalni są bezpłatne dla pasażerów klas pierwszej i biznes, a także członków programu lojalnościowego Emirates Skywards Platinum, Gold i Silver.

Strefa kawy

Na pasażerów odwiedzających poczekalnię Emirates w poszukiwaniu dawki kofeiny czeka bezpłatna kawa przyrządzona przez baristów Costa Coffee, a także świeże ciasta dostarczane przez całą dobę. Kawiarnia podaje firmowe napoje Costa na bazie wyjątkowej mieszanki ziaren Mocha Italia.

Wśród nich znajduje się specjalność Costa – kawa Flat White – a także kawy mrożone i popularne kawy, takie jak cappuccino czy latte.

Strefa zdrowia

Dla dbających o zdrowie linie Emirates we współpracy z wodą Voss przygotowały strefę zdrowia. Zainteresowanie zdrowym trybem życia i odżywianiem rośnie, a przewoźnik jako pierwszy wprowadził specjalną strefę zdrowia w swojej poczekalni, w której podróżni mogą nawodnić i posilić się przed dalszą podróżą, częstując się wodą z owocami. W menu znajdują się także zdrowe przekąski – kanapki, wrapy i sałatki. Ponadto oferta obejmuje zdrowe napoje, takie jak soki i smoothie.

Strefa szampana

Pasażerowie, którzy pragną odprężyć się przed lotem, mogą skorzystać ze strefy szampana Moët & Chandon stworzonej specjalnie dla Emirates. Jedyna w swoim rodzaju strefa, która znajdzie się na lotnisku, stanowi pogłębienie ponad 25-letniej współpracy Emirates i Moët Hennessy.

Szampany Moët Hennessy także przedtem były nieodłącznym elementem oferty Emirates. Po raz pierwszy jednak cztery spośród najlepszych trunków Moët & Chandon – Moët Impérial, Moët Rosé Impérial, Moët & Chandon Grand Vintage i Moët Nectar Impérial – są serwowane przez przewoźnika w jednym miejscu.

Do każdego szampana szefowie kuchni Emirates we współpracy z Moët & Chandon stworzyli unikalną ofertę przekąsek słodkich i słonych. Każdego miesiąca menu ulega zmianie. Można w nim znaleźć takie propozycje, jak tartinka z łososiem zawiniętym w nori z pastą wasabi do szampana Moët & Chandon Grand Vintage 2006, czy makaroniki o smaku marakui i herbaty jaśminowej do szampana Moët Nectar Impérial.

Tartinki i przekąski serwowane w strefie szampana Moët & Chandon:

Napoje czekają na gości przy eleganckim barze stylizowanym na złotą falę ozdobioną 2 400 kunsztownymi, nakładanymi ręcznie złotymi liśćmi.

Trzy strefy usługowe to pierwsza z wielu nowych propozycji planowanych w poczekalni Emirates w Dubaju. W nadchodzącym roku przewoźnik planuje jeszcze bardziej uatrakcyjnić swoją ofertę, wprowadzając na terenie swoich poczekalni bar sportowy oraz koktajlbar.

Poczekalnia klasy biznes w hali przylotów B jest jedną z sześciu poczekalni Emirates na lotnisku w Dubaju i należy do sieci 39 specjalnych poczekalni lotniskowych znajdujących się na największych lotniskach na całym świecie. Każda z nich została zaprojektowana z największą dbałością o szczegóły i oferuje pasażerom premium najwyższy poziom wygody na każdym etapie podróży.

Odnowiona poczekalnia zajmuje blisko 1 000 metrów kwadratowych i może pomieścić ponad 1 500 klientów – o 40% więcej niż przed remontem. Oprócz nowych stref usługowych dwukrotnie powiększono wyposażoną w automaty do gier strefę zabawy dla dzieci, a centrum odnowy biologicznej Timeless Spa przeszło renowację i oferuje regenerację włosów, zabiegi kosmetyczne i terapeutyczne.

Ponadto goście poczekalni mogą skorzystać z prysznica, odpocząć w specjalnych strefach ciszy, obejrzeć najnowsze wiadomości i wydarzenia sportowe na żywo oraz skorzystać z bezpłatnego Internetu bezprzewodowego.


dostarczył infoWire.pl